آیت‌الله علم‌الهدی: رئیس‌جمهور اگر ساده‌زیست باشد، مردم در رفاه هستند مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مشهد برگزار شد اعلام ویژه‌برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد در حرم امام‌رضا(ع)   فرصت انابه همه چیز درباره روز دحوالارض | اعمال و توصیه‌های بزرگان ویدئو | ائمه معصومین(ع) هادیان همه بشریت در مسائل دین و دنیا هستند ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی اعلام شد آمار زائران ایرانی در حج از ۵۳ هزار نفر گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) «انتظار»؛ سرمایه بشر برای ساخت جامعه مهدوی دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس
سرخط خبرها

 تاجر آرژانتینی در بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد

  • کد خبر: ۶۷۲۷۱
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
 تاجر آرژانتینی در بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد
یک تاجر آرژانتینی با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این فرد آرژانتینی با نام "فابیان گارسیا" که پس از تشرف به دین اسلام، نام رضا را برای خود برگزیده است گفت: حدود سه سال است که در ایران مشغول تجارت هستم و در این مدت تا حدودی با فرهنگ این کشور و دین اسلام آشنا شدم.
وی افزود: در مدت حضورم در ایران با مشاهده رسم و آیین مردم این کشور جذب فرهنگ این ملت شدم و با مطالعه و کسب اطلاعاتی از دوستان ایرانی خود، تصمیم گرفتم دین خود را تغییر داده و از مسیحیت به دین اسلام مشرف شوم.
این تازه مسلمان ادامه داد: از طریق یکی از دوستانم که مسوولیت یک مرکز اسلامی در کشور آرژانتین را بر عهده دارد و به تازگی به شهر مشهد سفر کرده برای نخستین بار به شهر مقدس مشهد مشرف شدم و در نخستین لحظات ورودم به بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) با دیدن گنبد نورانی و طلایی این بارگاه منور و صحن و سرای حرم، آرامش وصف ناپذیری وجودم را فرا گرفت و تصمیمم برای تشرف به این دین آسمانی جدی‌تر شد.
وی با بیان اینکه آرزوی درونی هر انسانی رسیدن به سعادت و خوشبختی است گفت: من دریافتم که این آروز را می‌توانم با تشرف به دین اسلام محقق کنم. در لحظه ادای شهادتین معنویتی سراسر وجودم را فرا گرفت که تا پیش از آن این احساس را تجربه نکرده بودم و در این لحظه، آرزو کردم که صلح و امنیت در جهان حاکم شود و هیچگونه جنگی در دنیا اتفاق نیفتد.
وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق نصیبم شده تا در فضای روحانی این بارگاه قرار گرفتم و احساسی توام با امنیت و آرامش می‌کنم. قرآن مجید همواره راهنمای زندگی من است و اعتقاد دارم تمام مشکلات من با توسل به این کتاب آسمانی و توکل به خدا رفع خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->